Kadir İnanır Kuzey Rüzgarı'na Karışmıyor!

kadir inanırKuzey Rüzgarı için Kadir İnanır kanunları sona erdi

Bugüne kadar yapımcılara kiminle oynamak istediğini bile söyleyen Kadir İnanır 40 yıllık prensibini yeni dizisi ‘Kuzey Rüzgarı'yla değiştirdi

Oynadığı film ve dizilerde oyuncu seçimlerinden, yapım şirketine kadar tüm kontrolü elinde tuttuğu bilinen Kadir İnanır bu kez radikal bir karar aldı. Ünlü sanatçı yeni dizisi ‘Kuzey Rüzgarı’nın hiçbir aşamasına karışmıyor. Kadir İnanır'ın her şeye karışması bazı oyuncu arkadaşları tarafından eleştirilere neden oluyordu. Ünlü sanatçı konu hakkında şu yorumu yaptı: “Bana kimlerin oynayacağını söylediler. Ben de hiçbir itirazda bulunmadan sorumluluğu onlara bıraktım. Şimdi kimse bana 'Bu oyuncuyu neden seçtin' diyemez."

YÖNETMENE GÜVENİYORUM

Usta oyuncunun bu kararı almasındaki en önemli nedenlerden birisinin de gene usta bir yönetmen ve yapımcı olan Osman Sınav'ın öğrencilerinden ve Deli Yürek, Kurtlar Vadisi, Son Osmanlı-Yandım Ali gibi ses getiren projelerin yönetmeni Mustafa Şevki Doğan'a olan güveninden kaynaklandığı belirtildi. (Bugün)

Hiç yorum yok: