Ebru Koacaağa

ebru kocaağaKuzey Rüzgarı'nın genç ve başarılı oyuncu Ebru Kocaağa'yı kendi dilinden tanıyalım;

1982′de Almanya’da doğdum ama çocukluğum ve gençliğim İzmir’de geçti. Trakya Üniversitesi Radyo Televizyon Bölümü mezunuyum. İzmir’de hobi olarak mankenliğe başladım. Bu serüvenim İstanbul’da da sürdü. Daha sonra özel bir kanalda programda sunuculuk yaptım. Özel oyunculuk dersleri de aldım. Sonra bir vesile ile Osman Sınav ile tanıştım ve o da hayatımı değiştirdi.

Bu zamana kadar oyuncu olmak hiç aklımda yoktu kendi kendime düşündüğüm zamanlarda oyuncu olmak kendimi başkalarının yerine koymak her insanda olduğu gibi bende de olmuştur ama hiç bir zaman mutlaka oyuncu olacağım diye bir hedefim olmamıştır.

Acı Hayat ilk oyuncukluk tecrübemin olduğu dizi ve bu dizideki rolüm konusunda bu zamana kadar hiç kötü tepki almadım genellikle güzel tepkiler alıyorum sadece diziyi izleyen seyirci kitlesinden değil oyuncu kişilerde beğendiklerini belirtiyorlar.İlk zamanlarda kendimi izlerken çok beğenmiyordum fakat şimdi biraz daha pozitif bakıyorum sanırım ama hala çok fazla beğendiğim söylenemez...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

bence ebru koacaaga bence cok ıyı ve güzel rol yapıyor kadir inanır ve oktay kaynarca da cok ıyı rol yapıyorlar ESMER SEVGİLERİMİ SUNARIM

H2B Türkiye dedi ki...

güzel diziye güzel site

eğer pusat dizisi sitesiyle link değişimi yapmak istersen

w_apaydn@hotmail.com

http://dizi-pusat.blogspot.com

google da pusat dizisi diye ara ilk 2 sayfada kesin rastlarsın

Adsız dedi ki...

bu dizi en iyi dizi olmazsa bende artik baska bir diziye bakamam en güzel oyuncu en delikanli oyuncular burda sadece kenen imirzakioglu yada necati sasmaz veya gurkan uygun bu dizi oynarsa bu diziye rakip olmaz

Adsız dedi ki...

bu dizide neden kenan imirxaroglu yok acı hayatta bitti oda bu dizide olsa bu dizi üstüne dizi tanımam

Adsız dedi ki...

bu kıs çok güsel yaaaa onunla evlenicem benimle evlenir misin ?

Adsız dedi ki...

sen dehset bırsın coooooooooookkk guzelsın ben senı çççooooookkk sevıyorummmm bunu bılesın

Adsız dedi ki...

sen dehset bırsın coooooooooookkk guzelsın ben senı çççooooookkk sevıyorummmm bunu bılesın