Feridun Düzağaç / Beni Bırakma



Belki güneş bir gün bizim için doğar
Belki korkuları hayallerimiz boğar
O masal günü gelinceye kadar; susuyorum
Susadıkça yüzün düşer aklıma
Korkar oldum düşlemekten

Adını anarım çoğalır sesim
Konuşmaktan düşünmekten özlemekten

Kimse kimsenin herşeyi olamaz-mış
Di'li geçmişten tek yaramsın sen
Sensiz kimse mi kimsesiz miyim bilmem
Hiç bilmek istemem;

Hatta düşünemem
Gel bak bir elimde gökyüzü var hala
Ötekinde kayıp giden yıldızlar la la
Korkular da benim umutlar da
Beni bırakma


Anahtar Kelimeler:
Feridun Düzağaç - Beni Bırakma mp3 Feridun Düzağaç - Beni Bırakma indir Feridun Düzağaç - Beni Bırakma download Feridun Düzağaç - Beni Bırakma albümü Feridun Düzağaç - Beni Bırakma şarkısı Feridun Düzağaç - Beni Bırakma şarkı sözü Feridun Düzağaç - Beni Bırakma bedava mp3 Feridun Düzağaç - Beni Bırakma music Feridun Düzağaç - Beni Bırakma mp3 indir Feridun Düzağaç - Beni Bırakma www.mp3 Feridun Düzağaç - Beni Bırakma mp3.com Feridun Düzağaç - Beni Bırakma mp3 satın al Feridun Düzağaç - Beni Bırakma klibi Feridun Düzağaç - Beni Bırakma klip Feridun Düzağaç - Beni Bırakma sözleri Feridun Düzağaç - Beni Bırakma yeni albümler Feridun Düzağaç - Beni Bırakma yeni şarkısı Feridun Düzağaç - Beni Bırakma eski şarkıları Feridun Düzağaç - Beni Bırakma tüm şarkıları Feridun Düzağaç - Feridun Düzağaç - Beni Bırakma rapidshare http://rapidshare.de/files/7640986/Feridun Düzağaç-_-Beni Bırakma.zip.html

Hiç yorum yok: